

FC Barcelona wkrótce sfinalizuje dużą umowę sponsorską.
Spotify Camp Nou już niebawem
Od kilku dni media spekulują o współpracy Barcelony i Spotify. Umowa ma zostać podpisana na trzy lata. Logo firmy trafi na front męskich i damskich koszulek oraz strojów treningowych. Z tego tytułu Blaugrana zarobi 280 milionów euro. Co więcej - stadion otrzyma nazwę tytularną, będzie brzmieć Spotify Camp Nou. Będzie tak się nazywać przed 20 lat, a klub otrzyma 650 milionów euro. Finalizacja powinna się odbyć w kwestii najbliższych tygodni.
Rewolucja w Barcelonie
Od kilku miesięcy klub przechodzi duże zmiany. Prezydentem w 2021 roku został Joan Laporta. Nowym szkoleniowcem jest Xavi i prowadzą proces odmiany drużyny, przy jednoczesnym naprawianiu finansów. Aktualnie Barcelona w tabeli La Liga jest czwarta i walczy o miejsce premiowane grą w Lidze Mistrzów.