
22 listopada ogłoszono, że legendarna skocznia, będąca częścią Turnieju Czterech Skoczni będzie miała nowego sponsora tytularnego, mowa o Orlenie.
Niemiecka skocznia w Oberstdorfie ze sponsoringiem Orlenu.
Schattenberg Schanze, skocznia otwierająca Turniej Czterech Skoczni zyskała nowego sponsora tytularnego. Obiekt, którego rekordzistą skoczni od dwudziestu lat jest Norweg, Sigurd Pettersen zmienia nazwę. Nową nazwą skoczni w Oberstdorfie będzie ORLEN Arena Oberstdorf Allgaeu.
Niemiecka skocznia podpisała umowę z Orlen Deutschland, czyli spółką wchodzącą w skład Grupy Orlen do 2027 roku.
W komunikacie prasowym, dyrektor wykonawczy Orlen Deutschland, Piotr Guział, powiedział - Sponsorowanie słynnej na całym świecie skoczni narciarskiej w Oberstdorfie ma dla ORLEN Deutschland znaczenie strategiczne. Bliskie połączenie z jednym z najważniejszych ośrodków sportów zimowych pozwala nam budować silną obecność regionalną i międzynarodową.
Sponsoringiem nie została objęta jedynie skocznia, a również młodzieżowy klub narciarski, zrzeszająca około 300 dzieci.
Cały komunikat prasowy w językach niemieckim oraz angielskim można przeczytać tutaj.
Warto dodać, że to nie pierwsza firma z polskimi koneksjami, których nazwy i logotypy będą widoczne podczas Turnieju Czterech Skoczni. W przeszłości firma 4F pokazywała swoje logotypy na plastronach podczas noworocznego legendarnego cyklu.