Barcelona z nowym sponsorem! Duża umowa z międzynarodowym koncernem

Zdjęcie Adam Różański
Autor:Adam RóżańskiDodano:
Zdjęcie Adam Różański
Autor:Adam RóżańskiDodano:
Obrazek newsa : Barcelona z nowym sponsorem! Duża umowa z międzynarodowym koncernemcharnsitr / Shutterstock.com

Od 1 lipca 2022 roku nazwa firmy Spotify będzie widniała na przedniej części koszulek i strojów treningowych zarówno męskiej, jak i damskiej drużyny. Globalna platforma streamingowa jest także pierwszym w historii klubu partnerem tytularnym stadionu, który zostanie przemianowany na Spotify Camp Nou.

FC Barcelona i Spotify, najpopularniejszy na świecie serwis streamingu audio, zawarły porozumienie, na mocy którego szwedzka firma zostanie Głównym Partnerem Klubu i Oficjalnym Partnerem Streamingu Audio od sezonu 2022/23. Począwszy od sezonu 2022/23 marka pojawi się na przedniej części koszulek drużyny męskiej i żeńskiej przez kolejne cztery sezony. Spotify będzie również sponsorem koszulek treningowych od sezonu 2022/23 przez kolejne trzy sezony.
 
Umowa zatwierdzona i podpisana przez Zarząd FC Barcelony podlega ratyfikacji przez Nadzwyczajne Zgromadzenie Członków Delegatów, które odbędzie się 3 kwietnia w drodze głosowania elektronicznego. Klub wkrótce zajmie się wszystkimi szczegółami logistycznymi, co zbiegnie się w czasie z publicznym ogłoszeniem tego zgromadzenia.

Pierwsze w swoim rodzaju partnerstwo i wyjątkowa przestrzeń dla artystów

Partnerstwo Barcy i Spotify to pierwsze tego typu przedsięwzięcie dla klubu, które łączy świat muzyki i piłki nożnej, zapewniając graczom i artystom globalną scenę na stadionie Spotify Camp Nou oraz tworząc nowe możliwości łączenia artystów i graczy z fanami na całym świecie. W ramach współpracy ujednolicono również nazwę Partnera Głównego dla obu klubów - męskiego i żeńskiego - co jest częścią zaangażowania obu organizacji w pielęgnowanie i wspieranie różnorodnych talentów teraz i dla przyszłych pokoleń.
 

Długoterminowa umowa

 
dotycząca praw do stadionu wejdzie w życie w lipcu 2022 roku i będzie obowiązywać przez cały okres ambitnej przebudowy Camp Nou w ramach projektu Espai Barça, który przekształci obiekty i otoczenie klubu w światowej klasy, nowe, otwarte dla całego miasta, zintegrowane centrum rozrywki Barca.
 
Ponadto FC Barcelona i Spotify będą współpracować przy wykorzystaniu stadionowych powierzchni promocyjnych klubu, aby prezentować i wzmacniać twórczość artystów przed globalną widownią telewizyjną Blaugrany. Wraz z powstaniem Espai Barca, Spotify dołącza do klubu w kolejnym rozdziale jego historii.
 

- Jesteśmy bardzo dumni, że możemy ogłosić pionierską współpracę, taka jak ta, ze światowej sławy organizacją, jaką jest Spotify. To partnerstwo pozwoli nam nadal przybliżać Klub do jego fanów i sprawi, że poczują się oni jeszcze bardziej częścią rodziny Barcy dzięki wyjątkowym doświadczeniom, łączącym dwie aktywności, takie jak rozrywka i piłka nożna, co umożliwi nam nawiązanie kontaktu z nowymi odbiorcami na całym świecie. Jest to również partnerstwo, które pozwoli nam kontynuować kroczenie naprzód w tej nowej erze, którą rozpoczęliśmy, i które po raz kolejny pokazuje innowacyjny charakter i ciągłe poszukiwanie doskonałości, które wyróżniają Barce i uczyniły ją wyjątkowym klubem na świecie - oświadczenie Joana Laporty, Prezesa FC Barcelona.

 - Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani współpracą z FC Barceloną, łączy ona światy muzyki i piłki nożnej. Od lipca, dzięki naszej współpracy, artyści, piłkarze i kibice będą mieli do dyspozycji globalny zasięg nowopowstałego Spotify Camp Nou. Zawsze wykorzystywaliśmy nasze inwestycje marketingowe, aby wesprzeć artystów, a to partnerstwo wzniesie to podejście na nowy poziom. Cieszymy się, że będziemy mogli stworzyć nowe możliwości kontaktu z fanami FC Barcelony na całym świecie. Misją Spotify jest uwalnianie potencjału ludzkiej kreatywności i wspieranie artystów, aby mogli utrzymywać się ze swojej sztuki i nawiązywać kontakt z fanami. Wierzymy, że to partnerstwo stwarza wiele możliwości realizacji tej misji w unikalny, pomysłowy i skuteczny sposób - oświadczenie Alexa Norströma, Chief Freemium Business Officer, Spotify.
 
Źródło: Spotify

La Liga La liga Fc barcelona

Komentarze użytkowników

    reklama cg
    vavada

    Ranking bukmacherów

    Zobacz więcej
    1Logo betx
    • Pakiet bonusów 600 zł na start
    • Zakład bez ryzyka 100 zł
    • Zakłady na sporty wirtualne
    • Atrakcyjna oferta live
    • Bonus na start dla nowych graczy
    Zyskaj do 760 PLN na start
    2Logo vavada
    • Bonus 100% od pierwszej wpłaty
    • 100 darmowych spinów za rejestrację
    • 10% Cashback
    • Atrakcyjna oferta gier na żywo
    • Akceptacja kryptowalut
    Zarejestruj się już teraz
    3Logo sapphirebet
    • Bonusy sportowe do 200 EUR za pierwsze 3 depozyty
    • Bonusy kasynowe do 900 EUR za pierwsze 2 depozyty
    • Różnorodna oferta gier i zakładów
    • Atrakcyjne bonusy w ramach VIP CLUB
    • Szybkie wypłaty
    Załóż konto i odbierz bonusy
    4Logo totolotek
    • Zakład 500 zł bez ryzyka i obrotu
    • Darmowe 20 zł na La Ligę
    • Extra Cashback bez limitu na LaLiga
    • Totolotek bonus powitalny
    • Totolotek kod promocyjny
    Zyskaj do 520 PLN na start

    Popularne tematy