
![Obrazek newsa : Liverpool - West Ham: transmisja, stream za darmo - gdzie obejrzeć? [20.12]](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.mecze24.pl%2Fimg%2Fstatic%2FLiverpool_Virgil_Van_Dijk6519a854b30f0.webp&w=3840&q=75)
W środę, 20 grudnia 2023 roku, o godzinie 21:00, odbędzie się spotkanie w ramach Pucharu Ligi Angielskiej między drużynami Liverpool i West Ham United. Areną zmagań będzie stadion Anfield. Czytelnicy znajdą w tym artykule wszystkie niezbędne informacje dotyczące sposobów oglądania tego meczu, włączając w to opcje bezpłatne dostępne w internecie.
Liverpool - West Ham – gdzie oglądać?
Oglądanie Liverpool - West Ham na żywo jest możliwe dzięki serwisom streamingowym. Dostępne są opcje zarówno płatne, jak i darmowe. Transmisję pokaże platforma Viaplay, natomiast bezpłatne streamy dostępne są na Fortuna TV, Superbet TV, oraz STS TV.
Liverpool - West Ham – transmisja za darmo
Transmisję Liverpool - West Ham za darmo można śledzić na platformie Fortuna TV. Dostęp do darmowej transmisji uzyskuje się po spełnieniu kilku prostych warunków: rejestracji konta, dokonaniu wpłaty oraz postawieniu zakładu bukmacherskiego. Fortuna TV oferuje bonusy na start o wartości 630 zł, a transmisję można oglądać zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.
Darmowy dostęp do rywalizacji oferuje również Superbet TV. Wystarczy zarejestrować się przez Superbet TV i bez dodatkowych warunków można oglądać mecz na różnych urządzeniach. Superbet przygotowało pakiet powitalny o wartości 3754 zł.
Podobną ofertę posiada STS TV, gdzie po rejestracji i spełnieniu warunków depozytu oraz postawienia zakładu, dostępna jest transmisja Liverpool - West Ham. STS TV oferuje bonusy startowe o wartości 1660 zł.
Liverpool - West Ham – transmisja płatna w Viaplay
Aby śledzić Liverpool - West Ham na żywo w Viaplay, wymagana jest rejestracja i opłacenie subskrypcji. Pakiet “Total” w Viaplay dostępny jest w promocyjnej cenie 44 zł miesięcznie (płatność roczna) lub 55 zł miesięcznie (płatność miesięczna). Platforma umożliwia oglądanie na różnych urządzeniach, w tym na komputerach, telewizorach, smartfonach, tabletach oraz konsolach do gier i urządzeniach do streamingu.