

Tottenham za pośrednictwem Twittera ogłosił współpracę z firmą Dulux, która działa w branży. Po kilkunastu minutach, a dokładnie około pół godziny później sponsor zaczął naśmiewać się z klubu. Wpisy zostały szybko usunięte, ale w internecie nic nie ginie i użytkownicy zrobili screeny komentarzy.
W gabinetach Tottenhamu na pewno nie przyjęto dobrze szyderczych wpisów Duluxa skierowanych w stronę 'Kogutów'. Klub dziś rano na Twitterze zamieścił wpis ogłaszając nową współpracę z firmą 'z niezrównanym doświadczeniem w zakresie farb i kolorów'. Dulux specjalizuje się bowiem w lakiernictwie.
Zobacz również: Real Madryt dokona gigantycznego transferu! 'Królewscy' zapłacą setki milionów euro
Internauci zaczęli komentować wpis 'Czy pies może grać jako środkowy obrońca' uderzając w słabą dyspozycję zespołu, czy też 'Czas pomalować szafkę z trofeami'. Dulux postanowił odpowiedzieć na komentarze. Nikt chyba nie spodziewał się jednak, że osoby odpowiedzialne za oficjalne konto sponsora zaczną szydzić z Tottenhamu.
Sponsor prześmiewczo oferował na sprzedaż nieużywaną gablotę na trofea. Użytkownicy Twittera szybko reagowali na komentarze sponsora, tym bardziej że Jon Babbs, który jest dyrektorem stadionu Tottenhamu, mówił chwilę wcześniej, że klub jest zachwycony ze współpracy. Dulux zaczął szybko usuwać swoje komentarze, lecz internauci zrobili screeny wpisów sponora Tottenhamu i viralowo rozeszły się one w mediach społecznościowych.
Sorry Spurs but I think the Dulux dog might be a gooner. pic.twitter.com/jdX1v5pGjO
— Sam Farley (@FarleyWrites) April 15, 2021
Warto sprawdzić: Afera na tle rasistowskim w La Liga wyjaśniona. 'Nie padły żadne takie słowa'